Wycieczki szkolne to cholerna odpowiedzialność, przede wszystkim dla nauczycieli. Nawet piętnastoosobowa grupa może stanowić nie tylko wielki problem, ale łatwy cel dla tych, którzy pragną wyeliminować młodych bohaterów na swoim gruncie i w najprostszy sposób. Niektórzy jednak nie potrafią słuchać i odłączyli się niepostrzeżenie od grupy-matki, wpadając w iście diabelsko zastawioną na siebie pułapkę. Ich zadaniem jest przetrwać, wykonać powierzone im zadania i - gdyby nadeszła taka okazja - poznać imię złoczyńcy, których ich zaatakował i zgłosić to swoim przełożonym. Zdecydowanie nie poleca się stawanie z nim w pojedynku na śmierć i życie, ale każdy z uczniów posiada odmienny charakter i inne pobudki.
Przygoda każdego z Was rozpocznie się w wyznaczonym dla niego temacie; losowo zostaniecie przydzieleni do niego dwójkami. Uczestniczy dostaną w odpowiednim czasie pw o miejscu rozpoczęcia swojej przygody. Tak jak przewidziano - event rozpocznie się jutro, godzina nie jest do końca znana.
Parę zasad, które powinny być dla Was nie tylko wskazówką, ale także przestrogą:
1. Wszelkie czynności, które pragniecie wykonać, nie są do końca "dokonane". Dopiero Mistrz Gry zasądza o stuprocentowej pewności, iż Wasze działanie miało pozytywny skutek, a także o bezproblemowym przebiegu Waszej mocy.
2. Uczestnik nie ma prawa pisać w innym temacie niż ten do tego wyznaczony.
3. Uczestnik ma obowiązek odpisać na posta w czasie 24h. Po tym czasie jego kolejka przemija, a jego udział w evencie zostaje przerwany. Wyjątkiem się nieobecności zapowiedziane, zgłaszane do Mistrza Gry.
4. Życzę powodzenia i miłej przygody!